یزدفردا :اولین جلسه مدیران موسسات قرآنی یزد در سال جدید روز دوشنبه 14/02/88 در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حسن مفیدی ، معاون فرهنگی هنری اداره کل ، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری به بیان گزارشی از فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در خصوص امور قرآنی پرداخت.
مفیدی گفت : فعالیت های خود را در سال جدید در شهرستان های استان شروع کرده ایم و به طور جدی آنها را دنبال می کنیم.
وی به ساماندهی ، صدور مجوز و حمایت های مادی از موسسات قرآنی اشاره کرد و افزود : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواستار حمایت از موسسات می باشد و همه تلاش خود را برای جذب بودجه از تهران برای فعالیت های قرآنی انجام می دهد.
مهدی مخبری ، رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل ، به مسائلی در رابطه با دستورالعمل های مربوط به موسسات اشاره نمود و خواستار تلاش بیشتر از سوی موسسات در زمینه فعالیت های قرآنی شد.
در ادامه مدیران موسسات قرآنی به بیان مسائل و مشکلات مربوط به موسسات خود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد شدند.
در پایان صمیمی ، کارشناس قرآنی اداره کل ، در رابطه با مسائل و مشکلات مطرح شده توضیح را ارائه داد و گفت : به زودی مجوز اکثر موسسات صادر می شود و برای تجهیزات و ساختمان آنها نیز مساعدت هایی صورت خواهد گرفت.
وی از مدیران موسسات خواست تا برای جذب بودجه تلاش و فعالیت بیشتری داشته باشند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا